مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 06:262015-11-26سياسي

اختصاص 5 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان هامون


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هامون گفت: 5 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان هامون هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از هامون، سرهنگ موسی سنچولی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: با توجه به شکست های مکرر دشمن در جنگ نظامی و اقتدار روز افزون ایران اسلامی، تحرکات دشمن بر روی ارزش های ناب و اصیل اسلامی با هدف تخریب فرهنگی-دینی متمرکز شده است.

وی گفت: اصلی ترین عامل و مولفه اساسی در مقابله با سیاه نمایی، وارونه انگاری و تحرکات و دسایس شوم دشمن، خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و نظام است و به فضل الهی با همت، تلاش مضاعف، وحدت، همگرایی، روند شتابان شکوفایی و پیشرفت هم چنان استمرار می یابد.

سنچولی با اشاره به افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای محرومیت زدایی تصریح کرد: تولید، آبادسازی و تلاش برای به گردش انداختن ثروت در جامعه علاوه بر اینکه در کلام معصومین مورد تمجید قرار گرفته، توسط آن بزرگواران در عرصه عمل نیز به بهترین وجه به اجرا درآمده است.

وی افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت هامون برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، 5 میلیارد ریال به متقاضیان وام برای پرورش دام سبک و سنگین، مرغ بومی محلی، پرورش آبزیان و زنبوعسل واگذار کرده است و برای 44 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان هامون

اختصاص 5 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان هامون