مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 06:212015-11-26ورزشي

غفلت خانواده ها از بعد معنوی و اجتماعی ازدواج


رییس سابق مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه والدین و جوانان بیشتر بعد اقتصادی و مادی خانواده و ازدواج را در نظر می گیرند و از بعد معنوی ازدواج که بحث مسایل فرهنگی و اجتماعی است غافل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،دکتر محمدتقی حسن زاده، رییس سابق مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با شبستان با بیان اینکه مسایل اقتصادی و مسکن یکی از موانع اساسی و مهم در ازدواج جوانان است، گفت: جامعه ما در حوزه ازدواج هم بعداز نگرش و هم از لحاظ معنوی دچار یک پسرفت شده است ،یعنی خانواده ها و جوانان بحث معنوی و اجتماعی ازدواج را کاملا کنار گذاشته اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید قبل از هر چیزی به دنبال اصلاح نگرش و دیدگاه والدین، جوانان و جامعه نسبت به ازدواج باشند، تصریح کرد: هرچند برای ازدواج بهنگام و ماندگار نیازمند امکانات لازم مانند مسئله اقتصادی، معیشت، اشتغال برای تشکیل خانواده هستیم ولی از بعد معنوی این قضیه نیز نباید غافل شویم.

حسن زاده ادامه داد: یکی از دلایل، تغییر نگاه ها بود که موجب تغییر سبک زندگی جوانان شده است، جوانان امروز فکر می کنند برای ازدواج حتما باید خودرو و مسکن داشته باشند در حالی که این اشتباه است و جوانان باید در سن ازدواج تشکیل خانواده دهند ،چون این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت خانواده ها از بعد معنوی و اجتماعی ازدواج

غفلت خانواده ها از بعد معنوی و اجتماعی ازدواج