مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 03:202015-11-25سياسي

غرب با ائتلاف خود حریم امنی برای داعش ایجاد کرد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولتمردان فرانسه نباید از حرکات تروریستی داعش در این کشور گلایه‎مند باشند.

- ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: ماجرا و اتفاقات اخیری که در فرانسه رخ داده محصول غرب است که خود، داعش را به‎وجود آوردند.

وی ادامه داد: آنها یک گروه وحشی تروریست بی‎هویت را که هیچ سنخیتی با فرهنگ دینی اسلام نداشته ایجاد کردند و مرتجعین منطقه نیز دلار و اسلحه‎شان را تأمین کردند.

این نماینده با بیان اینکه بررسی کنید که اسلحه داعش از کجا تأمین می‎شود، افزود: غرب با تشکیل داعش این گروه را در منطقه اسلامی رها کرد تا با دولت‎های عراق و سوریه درگیر و در دیگر کشورهای اسلامی وحشت ایجاد کنند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس تاکید کرد: هدف تشکیل داعش از سوی غرب این بود که توجه کشورهای اسلامی از اسراییل منحرف و این رژیم در آرامش به سر ببرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر خطر داعش به دامن اربابان خود برگشته و برای آنان مزاحمت ایجاد می‎کند؛ دولتمردان فرانسه نباید از آنچه خود ساختند و پختند گلایه‎ای داشته باشند.

آقامحمدی با بیان اینکه چطور کشتن بی‎گناهان دیگر ترور نیست اما کشتن شهروندان فرانسوی ترور محسوب می‎شود، تصریح کرد: هرچند به عقیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب با ائتلاف خود حریم امنی برای داعش ایجاد کرد

غرب با ائتلاف خود حریم امنی برای داعش ایجاد کرد