مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 00:462015-11-25اقتصادي

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خبر داد تولید 22 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم


مدیرعامل پالایشگاه فجر جم از تولید 22 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جم، هادی هاشم زاده فرهنگ چهارشنبه شب در نشست مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم در تامین سبد انرژی کشور نقش مهمی دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتری در این مجموعه پالایشگاهی هستیم.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید و تولید حداکثری گاز در پالایشگاه جم و تامین گاز مردم مناطق سردسیر کشور در فصل زمستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم از تولید 22 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از 22 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم تولید و به شبکه سراسری ارسال شده است.

هاشم زاده فرهنگ تصریح کرد: در شرایط فعلی، پالایشگاه جم با تولید روزانه 90 میلیون مترمکعب گاز، 14 درصد انرژی گازی کشور را تامین می کند که نشان دهنده جایگاه این پالایشگاه است.

وی یادآور شد: پالایشگاه جم در بین پالایشگاه های کشور، بیشترین تولید و فرآورش گاز را به خود اختصاص داده و پالایشگاه چهارم پارس جنوبی نیز عنوان دوم را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خبر داد تولید 22 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خبر داد تولید 22 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم