مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 21:302015-11-25سياسي

صالحی: اجرای برجام حداکثر تا اواسط دی/ صنعت هسته ای به اندازه دو سد خرج داشته است


" رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اجرایی شدن زمان برجام گفت: ان شاالله تا اواخر آذر ماه و حداکثر تا اواسط دی ماه این مهم به اجرا گذاشته خواهد شد و به نظر، همه چیز درست پیش خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی اکبر صالحی عصر چهارشنبه در دومین کنفرانس شتابگرهای ذرات و کاربردهای آن اظهار داشت: علم و تکنولوژی این امکان را برای انسان فراهم آورد تا طبیعت را مقهور خود کند؛ بنابراین توجه به علم حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در کنار علم ، اهتمام به دین نیز دارای اهمیت است و این دو همانند بال های یکدیگر هستند؛ انسان می تواند هم صاحب فضیلت و علم باشد و هم اینکه در زمینه اخلاق اوج بگیرد.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: یکی از عناصر قدرت یک جامعه علم و صنعت است و کسی آن را نفی نخواهد کرد بلکه نحوه دستیابی به آن دارای اهمیت است .

وی به پیشرفت های که در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلام به دست آمده اشاره کرد و افزود: پیشرفت ها در زمینه های گوناگون اعم از علمی، تکنولوژی و توجه به زیر ساخت ها حائز اهمیت بوده و این نشان از توانمندی دانشمندان جمهوری اسلامی ایران دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه دستیابی به علم حرکت جمعی می خواهد، به پرونده هسته ای اشاره کرد و گفت: البته در این زمینه نیز هزینه های غیر مستقیمی برای ما ایجاد شد و یکی از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: اجرای برجام حداکثر تا اواسط دی/ صنعت هسته ای به اندازه دو سد خرج داشته است

صالحی: اجرای برجام حداکثر تا اواسط دی/ صنعت هسته ای به اندازه دو سد خرج داشته است