مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 21:012015-11-25اقتصادي

تحول در صنعت واکسن سازی بدون مشارکت بخش خصوصی عملی نیست


رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: از برنامه های این موسسه تحول آفرینی در این صنعت و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، حمید کهرام با اشاره به برنامه های این موسسه برای توسعه صنعت واکسن سازی، به تشکیل حوزه اصلاح ساختار و توسعه علمی و فناوری موسسه رازی در دو سال اخیر اشاره و گفت: تشکیل این حوزه با توجه به برنامه های موسسه رازی در حمایت از شرکت های دانش بنیان و کاهش تصدی گری بخش دولتی یکی از نیازهای جدی این موسسه بود که جامه عمل پوشید.

وی گفت: این حوزه تا دو سال آتی از مهمترین حوز ه هایی خواهد بود که مسئولیت تقویت بخش خصوصی در قالب شرکت های دانش بنیان و ایجاد زیرساخت لازم برای تحول در صنعت واکسن سازی را به عهده دارد کهرام از تدوین سیاست های جدید برای توسعه اقتصاد دانش محور در موسسه رازی و حمایت وزارت جهاد کشاورزی از این سیاست ها خبر داد و تاکید کرد: اکنون که به همت محققان داخلی، صنعت واکسن سازی در کشورمان بومی شده باید بستر مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی را به این حوزه فراهم کنیم.

وی افزود: در برنامه ریزی ها باید دقت عمل داشته و به گونه ای رفتار کنیم تا نه تنها به این صنعت ضربه ای وارد نشود بلکه زمینه توسعه واقعی آن را ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در صنعت واکسن سازی بدون مشارکت بخش خصوصی عملی نیست

تحول در صنعت واکسن سازی بدون مشارکت بخش خصوصی عملی نیست