مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 20:462015-11-25اقتصادي

شهردار تبریز خبر داد محلول جدید برای یخ زدایی خیابان ها به جای نمک


شهرداری تبریز برای نخستین بار، با تعامل موثر با بخش های تحقیقاتی و علمی، از محلول جدیدی برای یخ زدایی و برف زدایی استفاده خواهد کرد که هزینه آن از نمک، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از بخش های مختلف سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز، اظهار داشت: توجه شهرداری به تقویت ناوگان موتوری، در ماه های اخیر، نقطه عطفی در اجرای خدمات مکانیزه شهر تبریز است.

وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به خرید انواع ماشین آلات مکانیزه در ماه های اخیر خاطرنشان کرد: امروزه با تغییر روند توسعه شهرها، اقدامات سنتی، پاسخگوی برنامه های خدماتی تنظیف و پاکسازی نیست؛ از این رو شهرداری تبریز، با تمهیداتی که در خصوص تقویت ناوگان موتوری اندیشیده است، زمستان امسال، اجرای خدمات مکانیزه را به صورت پایلوت در دستور کار خود قرار می دهد.

نجفی با اشاره به نقش تجهیزات مکانیزه در کیفیت بخشی به برنامه های خدماتی و تامین سلامت نیروهای خدمات شهری، اضافه کرد: با ادامه روند تقویت ناوگان موتوری در برنامه و بودجه سال 95، برنامه های مکانیزه سال آینده، در دامنه وسیع تری اجرا خواهد شد.

شهردار تبریز با تاکید بر این که هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل، فاصله بسیار داریم، تصریح کرد: در ماه های اخیر، با اجرای طرح جامع خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز خبر داد محلول جدید برای یخ زدایی خیابان ها به جای نمک

شهردار تبریز خبر داد محلول جدید برای یخ زدایی خیابان ها به جای نمک