مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 19:552015-11-25پزشكي

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت دکتر پویان


پس از درگذشت دکتر علی پویان، جوانترین جراح مغز و اعصاب کشور در سانحه رانندگی در جاده کاشمر، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت این متخصص جوان را به خانواده وی و جامعه پزشکی تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حسن قاضی زاده هاشمی در این پیام گفته است: دکتر علی پویان، انسانی شریف از خیل بزرگ مردان و دلیر زنانی بود که در قامت طبیبانی دلسوز و درد آشنا، خدمت در نقاط محروم را برمی گزینند؛ از آرامش خود و خانواده شان چشم می پوشند تا دردی را التیام و جان هموطنی را حیات دوباره بخشند.

این پیام می افزاید: ایشان ستارگان درخشان آسمان پر فروغ علم این سرزمین کهن هستند که پرتو دانش، اخلاق و انسانیت شان جاودان خواهد ماند، ستاره های بی افولی که راهنمایان فردا و فرداهای جوانان برومند ایران عزیز خواهند بود.

در ادامه این پیام آمده است: اما صد افسوس که سرمایه هایی چنین گران قدر در حوادثی جان به جان آفرین تسلیم می کنند که پیشگیری از آنها دشوار نیست.

قاضی زاده هاشمی در این پیام گفته است: اینجانب درگذشت جانگداز دکتر پویان را به همسر و خانواده محترمش، جامعه پزشکی و مردم شریف ایران تسلیت می گویم، در حالی که می دانم جای خالی چنان انسان ارجمندی به سادگی پر نخواهد شد، در عین حال اطمینان دارم سپید پوشان این دیار با ایمان و عزمی راسخ، را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت دکتر پویان

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت دکتر پویان