مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 19:362015-11-25فرهنگي

معافیت مالیاتی صنف کتاب فروشی ها در استان هرمزگان


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به حمایت از فعالان صنف فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی کتاب فروشی های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید موحدی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ مطالعه در استان اظهار داشت: پیشرفت جوامع امروزی ارتباط مستقیم با ارتقای سرانه مطالعه مردم دارد.

وی با بیان اینکه اکثر کشورها توسعه و پیشرفت های خود را بر پایه افزایش سرانه مطالعه پایه گذاری کرده اند افزود: توسعه روزافزون برخی کشورها در عرصه های علمی، فرهنگی و اقتصادی به دلیل توجه جدی دستگاه های فرهنگی و مراکز آموزشی به نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و حمایت از نویسندگان و صنف فرهنگی است.

موحدی در ادامه با اشاره به نیاز هرمزگان برای توسعه فضاهای فرهنگی و مطالعاتی تصریح کرد: مدیران دستگاه های فرهنگی با اهتمام به حمایت بیشتر از فعالان حوزه کتاب در تقویت این عرصه تلاش کنند.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد هرمزگان کتابخوانی در این استان را مستلزم یک نهضت عمومی دانست و تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال افزایش سطح و سرانه مطالعه در استان هستیم.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های فرهنگ مطالعه پایدار در استان افزود: با ورود تکنولوژی جدید و توسعه شبکه های اجتماعی کم رنگ شدن مطالعه مفید به عنوان تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی صنف کتاب فروشی ها در استان هرمزگان

معافیت مالیاتی صنف کتاب فروشی ها در استان هرمزگان