مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 19:262015-11-25اقتصادي

ایجاد رشته در دانشگاه ها براساس طرح آمایش سرزمین انجام شود


رییس دانشگاه دولتی شهرضا با بیان اینکه ایجاد رشته در دانشگاه ها باید براساس طرح آمایش سرزمین انجام شود گفت: یکی از سیاست های دانشگاه دولتی شهرضا در ایجاد رشته براساس زیرساخت های لازم و طرح آمایش سرزمین و چشم انداز 1404 دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در دیدار رییس دانشکده خوارزمی پسران شهرضا و رییس دانشگاه دولتی این شهرستان که بعداز ظهر امروز برگزار شد درباره مباحث آموزشی و انعقاد تفاهم نامه میان دو دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رییس دانشگاه دولتی شهرضا با بیان اینکه یکی از علت های عدم افزایش رشته های دانشگاه شهرضا نبود کالبد فیزیکی و فضاهای آموزشی لازم است، اظهار داشت: دانشگاه هایی در سطح کشور وجود دارند که دارای 15 رشته دانشگاهی هستند اما به دلیل عدم اخذ موافقت قطعی وزارت علوم، در حال تعطیلی هستند و این در حالی است که موافقت قطعی دانشگاه شهرضا در سال 1389 اخذ شد.

حمیدرضا کریم زاده یکی از سیاست های دانشگاه شهرضا را در ایجاد رشته بر اساس زیرساخت های لازم و طرح آمایش سرزمین و چشم انداز 1404 دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه به جذب دانشجویان دوره روزانه گرایش دارد و در نظر داریم درصد نسبی دانشجویان شبانه این دانشگاه را به زیر 10 درصد کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته در دانشگاه ها براساس طرح آمایش سرزمین انجام شود

ایجاد رشته در دانشگاه ها براساس طرح آمایش سرزمین انجام شود