مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 19:012015-11-25اقتصادي

32 هزار تن بار از طریق خط آهن اینچه برون جابه جا شد


از ابتدای امسال تاکنون 32 هزار تن بار داخلی و وارداتی از طریق خط آهن اینچه برون جابه جا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا قربانی در حاشیه افتتاح طرح های گمرکات استان گلستان در جمع شماری از مدیران استان گلستان و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور اظهار داشت: در آذر ماه سال گذشته راه آهن اینچه برون افتتاح شد و از آنجایی که که واگن های روسی دارای ظرفیت 35 تنی هستند احداث خط 2 با فشار بار محوری 35 تن با اعتبار 90 میلیارد تومان از بندر گز به این سمت در حال اجرا است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 هزار تن محموله وارداتی و 20 هزار تن محموله داخلی که در مجموع 32 هزار تن، از این طریق جابه جا شده است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق تریح کرد: در حال رایزنی هستیم تا 700 هزار تن مواد اولیه سیمان را از این طریق صادر کنیم و قطار مسافربری گرگان- اینچه برون در حال تعمیر است که در چند روز آینده آماده فعالیت می شود.

مدیرکل پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان گلستان هم در این مراسم گفت: مرکز کنترل سوخت در 8 ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و روزانه 80 تا 90 کامیون مورد کنترل قرار می گیرند.

امیر بنی کریمی افزود: در آینده نزدیک دستگاه دیجیتال نصب می شود که مسائل و مشکلات رانندگان در این بخش مرتفع خواهد شد و از آنجایی که استقرار ساختمان پالایش و فرآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار تن بار از طریق خط آهن اینچه برون جابه جا شد

32 هزار تن بار از طریق خط آهن اینچه برون جابه جا شد