مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 17:352015-11-25بين الملل

احتمال حمله تروریستی در خاک انگلیس با سلاح های خودکار


وزیر مشاور در امور امنیتی وزارت کشور انگلیس به نمایندگان این کشور گفت حمله ای مشابه حملات تروریستی پاریس و تونس احتمالا در خاک انگلیس توسط تروریست های مسلح به سلاح های خودکار رخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، جان هایس در نشست کمیته منتخب پارلمان انگلیس گفت در پی حملات تروریستی اخیر، که 129 کشته در فرانسه و 38 کشته در هتلی در تونس بر جا گذاشت، سرویس های امنیتی سرگرم ارزیابی مجدد تدابیر خود هستند.

هایس در این نشست گفت : پس از حمله تونس ، آنچه از حملات پاریس مشاهده می شود خطر افراد مسلح به سلاح های خودکار است که هیچ اعتنایی به جان کسانی که می کشند ندارند.

کمیسیون اروپا طرح هایی را برای جلوگیری از قاچاق اسلحه میان مرزهای اروپا پیشنهاد کرده است.

از جمله این طرح ها، ممنوعیت خرید و فروش سلاح های نیمه خودکار -- حتی سلاح های غیرفعال شده -- ، کنترل های سختگیرانه تر در مورد کلکسیونرهای اسلحه و مبادله هرچه بهتر اطلاعات میان کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

ژان کلود یونکر، رییس کمیسیون اروپا گفت : دسترسی تبهکاران سازمان یافته به سلاح های نظامی در اروپا و خرید و فروش آنها نباید تحمل شود و نخواهد شد.

با این حال، دیوید دایسون ، کارشناس سلاح های گرم در انگلیس به خبرگزاری اسپوتنیک گفت جمع آوری سلاح ها مانع از وقوع حملات تروریست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حمله تروریستی در خاک انگلیس با سلاح های خودکار

احتمال حمله تروریستی در خاک انگلیس با سلاح های خودکار