مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 17:262015-11-25سياسي

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل: رسالت بیمه کم کردن دغدغه های مردم است


مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: رسالت بیمه کم کردن دغدغه های مردم و تقویت اعتماد آنها به نظام بیمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، محمد اسماعیلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: بسیج در این 36 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه قوت نظام اسلامی زمینه ساز تحولات شگرف در کشور بوده و امروز قدرت این نیروی مردمی در مسیر خدمت رسانی به مردم نمودی واقعی تر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی در عرصه خدمتگزاری به مردم بیش از 80 سال است تلاشی جدی و فراگیر را انجام می دهد، تصریح کرد: رسالت بیمه در کم کردن دغدغه های مردم و تقویت اعتماد آنها به نظام بیمه است تا گام های عملی و راستین در این حوزه برداشته شود.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با یادآوری اینکه در همین راستا بیمه ایران طرح بیمه مان را به عنوان بیمه عمر در ارتقا بهداشت روانی مورد توجه قرار داده است، گفت: مان رویش نو از ریشه کهن است و در تلاش هستیم تا در قالب این پوشش بیمه ای رضایتمندی مردم را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی بیمه ایران مورد توجه قرار دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه به سمتی حرکت می کنیم تا از سرمایه های ریز مردم برای تحقق اقتصادی خوب و تحول آفرین، حرکتی پایدار انجام دهیم، افزود: بیمه خود از ارکان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل: رسالت بیمه کم کردن دغدغه های مردم است

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل: رسالت بیمه کم کردن دغدغه های مردم است