مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 17:252015-11-25فرهنگي

اطلاعیه ای درباره ی حواشی یک «ترور» / «حق شکایت محفوظ است»


مدیریت مجموعه ی تئاترشهر ضمن اعلام اینکه فقط 2 شب دیگر میزبان تماشاگران نمایش «ترور» است، حق شکایت را برای خود محفوظ دانست.

- مدیریت مجموعه ی تئاترشهر ضمن اعلام اینکه فقط 2 شب دیگر میزبان تماشاگران نمایش ترور است، حق شکایت را برای خود محفوظ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی مجموعه تئاترشهر با صدور اطلاعیه ای پیرامون انتشار خبر توقف نمایش ترور توسط کارگردان این اثر نمایشی توضیحاتی را ارائه داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: پیرو اعلام آقای حمیدرضا نعیمی، کارگردان نمایش ترور در پایان اجرای سه شنبه 3 آذر ماه این اثر، مبنی بر ادامه ندادن اجرا توسط ایشان، روابط عمومی مجموعه تئاترشهر جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل را اعلام می دارد: به اطلاع می رساند که مجموعه تئاترشهر، در طی مدت تمرین و اجرای نمایش مذکور، بیشترین همکاری را با حداکثر ظرفیت، در طی مدت تمرین و اجرای نمایش، به عمل آورده و کلیه عوامل فنی، امکانات و تجهیزات برای ایشان مهیا بوده است.

اما متاسفانه حاشیه سازی های مکرر کارگردان نمایش به کارکنان زحمتکش این مجموعه بر مبنای استشهادها و گزارش های موجود و ایجاد فضایی منفی بر مبنای توهم توطئه، فضا را روز به روز برای همکاری مناسب، تنگ تر و تنگ تر ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه ای درباره ی حواشی یک «ترور» / «حق شکایت محفوظ است»

اطلاعیه ای درباره ی حواشی یک «ترور» / «حق شکایت محفوظ است»