مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 17:252015-11-25اقتصادي

اعطای 650 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی ها در سال جاری


رییس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال جاری یک هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در همایش تعاونگران شهرستان گرمسار که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاون گران باید با ارائه طرح ها و گسترش فعالیت های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی ها می تواند برای این بخش نجات بخش باشد.

رییس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس گفت: باید منابع تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار تعاونی ها قرار داد تا با اجرای طرح های خود بتوانند گره اشتغال را باز کنند.

وی تصریح کرد: در سفر معاون وزیر کار به شهرستان گرمسار مجوز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به 50 طرح تعاونی در شهرستان های آرادان و گرمسار اخذ شد.

کاتب اظهار داشت: با توجه به شرایط سختی که کشور با آن روبرو است و سه بحران اساسی کم آبی ، رکود و بیکاری در جامعه تعاونی ها می توانند با اجرای طرح ها و گسترش فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 650 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی ها در سال جاری

اعطای 650 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی ها در سال جاری