مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 17:112015-11-25سياسي

جرم زدایی و زندان زدایی از سیاست های قوه قضاییه است


قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه بیش از هزار و 920 عنوان در قوانین جرائم وجود دارد، گفت: افزایش عناوین مجرمانه در قوانین مناسب نیست و یکی از سیاست های امروز قوه قضاییه جرم زدایی و زندان زدایی است.

- ​به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی امیری اصفهانی در همایش ملی خانواده ، زنان و حمایت های اجتماعی، تهدیدها و فرصت ها که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی و تاثیر گذار در رفع آسیب های اجتماعی و نقش اساسی آن در شکل گیری تعلیم و تربیت در دوران طلایی رشد در محوریت اجرای این سند قرار دارد.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه این سند در هفته آینده با حضور رییس جمهور منعقد می شود، افزود: این سند به منظور ارزیابی و پایش دانش آموزان به ویژه قشر آسیب دیده اجتماعی و غربالگری و تنظیم برنامه ریزی مناسب با مسئولیت آموزش و پرورش منعقد می شود.

امیری اصفهانی با بیان اینکه مسئولیت اصلی در اجرای این سند و تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش است، گفت: سایر دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی، آموزش عالی از این سند پشتیبانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم زدایی و زندان زدایی از سیاست های قوه قضاییه است

جرم زدایی و زندان زدایی از سیاست های قوه قضاییه است