مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 16:512015-11-25پزشكي

در پیامی وزیر بهداشت درگذشت تنها متخصص مغز و اعصاب کاشمر را تسلیت گفت


در پی درگذشت علی پویان، جراح مغز و اعصاب که در سانحه رانندگی در جاده کاشمر درگذشت، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی درگذشت این متخصص جوان را به خانواده وی و جامعه پزشکی تسلیت گفت.

- در این پیام آمده است: علی پویان، انسانی شریف از خیل بزرگ مردان و دلیر زنانی بود که در قامت طبیبانی دلسوز و درد آشنا، خدمت در نقاط محروم را برگزید، از آرامش خود و خانواده اش چشم پوشید تا دردی را التیام و جان هموطنی را حیات دوباره بخشد.

این پیام می افزاید: وی از ستارگان درخشان آسمان پرفروغ علم این سرزمین کهن بود که پرتو دانش، اخلاق و انسانیتش جاودان می ماند، ستاره بی افولی که راهنمایان فردا و فرداهای جوانان برومند ایران عزیز است.

این پیام خاطرنشان می کند: اما صد افسوس که سرمایه هایی چنین گرانقدر در حوادثی جان به جان آفرین تسلیم می کنند و البته که پیشگیری از آنها دشوار نیست.

در این پیام آمده است: اینجانب درگذشت جانگداز علی پویان(جراح مغز و اعصاب) را به همسر و خانواده محترمش، جامعه پزشکی و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم در حالیکه می دانم جای خالی چنان انسان ارجمندی به سادگی پر نمی شود، در عین حال اطمینان دارم، سپید پوشان این دیار با ایمان و عزمی راسخ، راه او را ادامه می دهند، انسان های شریفی که رفع رنج و درمان درد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی وزیر بهداشت درگذشت تنها متخصص مغز و اعصاب کاشمر را تسلیت گفت

در پیامی وزیر بهداشت درگذشت تنها متخصص مغز و اعصاب کاشمر را تسلیت گفت