مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 15:252015-11-25سياسي

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور شهرکرد


مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و سردار سرافراز سپاه اسلام شهید عزت الله سلیمانی در دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری-در این مراسم که با حضور دانشجویان بسیجی برگزار شد،جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مهمترین خصوصیات نیروی بسیجی اشاره کرد و گفت:بسیجی با نیروی اخلاص، اعتماد به نفس، خداباوری و اطاعت از ولی می تواند بر همه مشکلات پیش روی خود فایق آید.

سردار علی محمد اکبری به تلاش ناکام غرب برای براندازی حکومت قانونی سوریه پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دلایلی که غرب تلاش می کند تا بشار اسد رییس جمهور قانونی کشور سوریه را از مسند قدرت به کنار بکشد، ایستادگی بشار اسد در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی، ایجاد جنگ های نیابتی از سوی غرب تحت عنوان مبارزه با تروریسم را سرابی خواند که در واقع از این طریق امدادرسانی به تروریست ها انجام می گیرد.

سردار اکبری با اشاره به دلایل دفاع کشور ایران از سوریه، افزود: داعش جنایات هولناکی را انجام می دهد که بعضا انسان با شنیدن آنها، تعجب می کند که چنین فجایعی از سوی انسان ها صورت گرفته باشد و ما باید برای مبارزه با این مسلمان نماها و جلوگیری از هجوم آنها به کشور، در سوریه آنها را به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور شهرکرد

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور شهرکرد