مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 15:262015-11-25اجتماعي

استاندار البرز: پرورش و صادرات اسب در استان البرز شتاب گیرد


موقعیت ویژه آب و هوایی منطقه البرز شرایط ویژه ای را برای توسعه رشته های ورزشی اسب سواری در استان فراهم آورده است و به همین جهت باید پرورش و صادرات اسب در استان شتاب گیرد.

- " از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی اظهار داشت: استان البرز یکی از استان های مستعد رشته پرورش اسب در کشور است و با امتیاز همجواری با پایتخت کشور و همچنین شرایط ویژه آب و هوایی معتدل در منطقه، می تواند شتاب چشمگیری در حوزه پرورش اسب داشته و حتی به صادرات آن نیز فکر کند.

وی با بیان اینکه استان البرز در بسیاری از رشته های ورزشی نیز سرآمد است، افزود: همین امر موجب شده تا استان البرز گود میادین ورزشی اغلب رشته های ورزشی در سطح ملی باشد، کما اینکه در زمستان های برفی، البرز در پیست بین المللی کانون این ورزش پرطرفدار است.

طهایی با تأکید بر لزوم استفاده از موقعیت های فراهم شده ادامه داد: گاهی اوقات فرصت هایی برای یک منطقه به وجود می آید و همگی باید تلاش کنیم گام های موثری را برای استفاده از فرصت ها برداریم؛ در رشته های مرتبط با اسب نیز موقعیت های مناسبی برای توسعه استعدادها وجود دارد که باید از آن بهره مند شد.

استاندار البرز با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری البرز از توسعه رشته های ورزشی سوارکاری، چوگان و کمانگیری گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: پرورش و صادرات اسب در استان البرز شتاب گیرد

استاندار البرز: پرورش و صادرات اسب در استان البرز شتاب گیرد