مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:352015-11-25اقتصادي

اقتصاد مقاومتی، سیاستی منطقی است/ باید از سوء تعریف نفوذ جلوگیری شود


رییس دفتر رییس جمهور اقتصاد مقاومتی را سیاست جدی و منطقی کشور دانست و با تاکید بر اینکه باید از سوء تعریف از نفوذ در کشور جلوگیری شود، گفت: اگر در دوران پسا برجام هوشمندانه عمل کنیم، - قطعا با رفع تحریم ها آن بخش هایی از اقتصاد کشور که قدرت و قابلیت رقابت بین المللی دارند، می توانند بازار گشایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نهاوندیان در جمع اساتید اقتصاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، افزود: دولت آگاهانه سیاست های تداوم ثبات اقتصادی را ادامه خواهد داد تا فعالان اقتصادی توانایی برنامه ریزی برای بنگاه های خود را داشته باشند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه در سال های گذشته قدرت برنامه ریزی و پیش بینی پذیری اقتصادی از فعالان اقتصادی سلب شده بود، اظهار کرد: در سال های قبل رفتارهای رانتی جای بسیاری از رفتارها و عملکردهای هوشمندانه در زمینه اقتصاد را گرفت و جلوی خلاقیت و بهره وری اقتصاد ایران گرفته شد.

نهاوندیان با اشاره به اینکه قابل اعتماد کردن شاخص های کلان اقتصادی منجر به رشد بیشتر فعالیت های اقتصادی می شود، ادامه داد: بخش های فراوانی در اقتصاد کشور وجود دارد که قابلیت رقابت بین المللی را ندارد و البته این امر به دلیل کم بودن منابع، دانش و هوش این بخش ها نیست، بلکه به خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی، سیاستی منطقی است/ باید از سوء تعریف نفوذ جلوگیری شود

اقتصاد مقاومتی، سیاستی منطقی است/ باید از سوء تعریف نفوذ جلوگیری شود