مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:302015-11-25سياسي

پیاده سازی جذب حداکثری و دفع حداقلی دستاورد فراکسیون رهروان


یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که پیاده سازی جذب حداکثری و دفع حداقلی در مجلس یکی از دستاوردهای مهم فراکسیون رهروان در دوره نهم بوده است.

- بهروز نعمتی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مجلس در دوره نهم با تشکیل دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان خطوطش را روشن کرد، گفت: فراکسیون اصولگرایان و رهروان متشکل از افرادی با نگاه معتدل به مسائل کشور شد که تحت نظارت و رهبری آقای لاریجانی کارش را آغاز کرد؛ با بررسی عملکرد این فراکسیون به خوبی خط و خطوط آن را می توان دریافت.

وی ادامه داد: از طرف دیگر طیفی که به دنبال اقتدارگرایی بودند در فراکسیون اصولگرایان جمع شدند.

آن ها بعضا نگاه ملایم و معتدلی نسبت به مسائل مربوط به اداره کشور ندارند، طیفی که حدود 90 نفر در مجلس هستند و در برهه های مختلف تضادهای جدی ای را در مجلس ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه توافقات بین دو فراکسیون اصولگرا عمدتا ناپایدار بوده است، گفت: معمولا در موارد مهم طیف اقلیت مجلس زیر قول و قرارها زدند و پایبند به عهد نبودند اما در مقابل فراکسیون رهروان با رویکرد اعتدال تلاش کرد که بر قول و قرارها پایبند بماند و رویه اعتدال را در مجلس پیش بگیرد که حتی برای این موضوع هزینه های سنگینی پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی جذب حداکثری و دفع حداقلی دستاورد فراکسیون رهروان

پیاده سازی جذب حداکثری و دفع حداقلی دستاورد فراکسیون رهروان