مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:252015-11-25سياسي

امضای توافق نامه تسهیل اعطای روادید روسیه توسط پوتین


سفیر ایران در روسیه آشنایی با فناوری های نوین و توسعه خدمات را یک نوع سرمایه گذاری دانست و گفت: اگر بتوانیم برای رسیدن به اهداف کمترین هزینه را داشته و به اصول و ارزش های سیاست خارجی که قانون اساسی هم آن را پیگیری می‎کند، - دست یابیم به دیپلماسی خارجی دست پیدا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، مهدی سنایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به شکل گیری رویکرد جدیدی که تأمین اهداف در کنار اصول انقلابی از ویژگی عمده آن بوده و در نهایت به سود همه جانبه ختم می شود، دیپلماسی گفته می شود.

سنایی با بیان اینکه باید شرایط را به سمت اهداف خود سوق داد، عنوان کرد: شاید یکی از ویژگی های خاص دولت ها در سیاست خارجه این است که بتوانند در عرصه های مختلف با دشمن خود گفت وگو کرده و برای رسیدن به اهداف خود در حوزهای سیاسی دشمن تلاش کنند.

وی بازی برد _ برد را از مسائل مهم در عرصه سیاسی دانست و گفت: در بازی برد _ برد توجه به اصول و اهداف در رأس قرار داشته و امروز هم اصل برد _ برد حاکم است تا دولت ایران بتواند با این هم افزایی به هدف نهایی خود برسد همچنین جریان توافقات هسته ای سنگین ترین گفت وگو بود که ضمن آن هر دوطرف به هدف خود رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافق نامه تسهیل اعطای روادید روسیه توسط پوتین

امضای توافق نامه تسهیل اعطای روادید روسیه توسط پوتین