مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:252015-11-25سياسي

بهره برداری از چهار طرح در پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر


پشتیبانی آموزشی در پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، در آستانه 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش، امروز با حضور فرماندهان کل ارتش و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حوض شناور 800 تنی سازه شبیه ساز آموزشی منحصر به فرد کنترل صدمات یدک کش اقیانوس پیمای جاجرود و بالگرد آر اچ یا اژدهای دریا به بهره برداری رسید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح این طرح ها با اشاره به این که دفاع در حاشیه خلیج فارس و دریا قدمت 400 ساله دارد، گفت: پایه های دفاعی و مذهبی و قدرت ملی ما در خلیج فارس با نام رییسعلی دلواری و شهید همتی عجین شده است.

امیر سرلشکر عطاءاله صالحی افزود: برخی از کشورهای منطقه افزون بر مزدوری امریکا هزینه و دستمزد تروریست ها را نیز پرداخت می کنند .

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت این بحران را در منطقه پشت سر خواهد گذاشت و امریکا و هم پیمانانش را از منطقه بیرون خواهد کرد و قدرت دریایی به دست همسایگان و مسلمانان منطقه تامین خواهد شد.

امیر سرلشکر صالحی خاطرنشان کرد: حضور ما در آب های بین المللی به سیادتمان در دریانوردی و حفظ منافع کشور در دریاهای دور افزوده است و داشتن نیروی انسانی توانمند و خلاق و رسیدن به دستاوردهای جدید در کنار تجهیزات قدیمی باعث شده نه تنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چهار طرح در پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر

بهره برداری از چهار طرح در پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر