مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:252015-11-25ورزشي

احسانی: تا زمانی که بزرگان فوتبال زنده هستند، آنها را یاد کنیم


رییس کمیته آموزش فدراسیون فو تبا ل معتقد است تا زمانی که بزرگان فو تبا ل زنده هستند باید یاد آنها را گرامی بداریم نه این که بعد از مرگشان به فکر گرفتن مراسم یادبود باشیم.

- دکتر محمد احسانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن عذرخواهی از تمام کسانی که به دلیل کوچک بودن فضا، مجبور به ترک مراسم گرامیداشت زنده یاد پرویز دهداری شدند، افزود: من از قبل پیش بینی می کردم که انبوه زیادی از پیشکسوتان در مراسم زنده یاد "پرویز دهداری" شرکت کنند و حتی به مسئولان برگزار کننده نیز این مساله را گوشزد کرده بودم، اما آنها با تجاربی که از مراسم سال های قبل داشتند، معتقد بودند بیش از 50 نفر از مراسم استقبال نخواهند کرد.

اما حضور بیش از 300 نفر در این مراسم مسئولان برگزار کننده را غافلگیر کرد.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فو تبا ل ضمن تشکر از رسانه ها به خاطر پوشش خوبی که از این مراسم داشتند، گفت: ای کاش زمانی که پیشکسوتان فو تبا ل زنده و پا بر جا هستند، چنین مراسم هایی را برگزار کنیم نه این که بعد از مرگ یکی از بزرگان فو تبا ل به دنبال گرامیداشت یاد و خاطره آن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: جا داشت در مراسم گرامیداشت پرویز دهداری از زحمات حسن حبیبی اولین مربی خود در فو تبا ل قدردانی و تشکر کنم، اما به دلیل حضور سایر بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسانی: تا زمانی که بزرگان فوتبال زنده هستند، آنها را یاد کنیم

احسانی: تا زمانی که بزرگان فوتبال زنده هستند، آنها را یاد کنیم