مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 13:152015-11-25اجتماعي

سفر بیش از 2 میلیون زائر از پایانه های شلمچه ، چذابه و مهران


مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه شکایتی از نحوه خدمات رسانی به زائران حسینی در پایانه های مرزی نداشتیم، گفت: پیش بینی ما این است که حداقل 2 میلیون زائر بتوانند از پایانه های مرزی شلمچه، چذابه و مهران عبور کنند و در مراسم اربعین حاضر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمدجواد عطرچیان گفت : تردد زائران حسینی از پایانه های مرزی شلمچه ، چذابه و مهران رو به افزایش است و پیش بینی می شود هرچه به روز اربعین نزدیک شویم بر میزان جمعیت مراجعه کننده به این سه مرز افزوده شود.

وی افزود: همه سازمان های حاضر در پایانه های مرزی سه گانه در حال خدمات رسانی هستند ، شکایتی از این جهت نرسیده است ، زیرساخت های هر سه مرز نسبت به سال گذشته ارتقا یافته ، تعداد گیت ها در پایانه مرزی مهران به 96 گیت و در شملچه و چذابه هر کدام به 48 گیت افزایش پیدا کرده است فعلا مشکلی به لحاظ تردد و عبور زائران نیست ولی تأکید شده که زائران حتما ویزا به همراه داشته باشند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: با توجه به اینکه یک هفته تا روز اربعین حسینی باقی مانده ، بار ترافیکی جاده ای در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شلمچه ، چذابه و مهران افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بیش از 2 میلیون زائر از پایانه های شلمچه ، چذابه و مهران

سفر بیش از 2 میلیون زائر از پایانه های شلمچه ، چذابه و مهران