مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 12:402015-11-25اجتماعي

تعویض 9 میلیون کارت معافیت و پایان خدمت


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از تعویض 9 میلیون کارت معافیت و پایان خدمت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وظیفه عمومی ناجا،سردار ابراهیم کریمی گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به درخواست های متقاضیان خدمات الکترونیک خود را تا سطح شهرستان ها گسترش داده است.

وی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در این سازمان افزود: میزان مراجعات حضوری مردم به سازمان وظیفه عمومی ناجا کاهش داشته و این امور با دقت و سرعت چشم گیری انجام می شود.

سردار کریمی تاکید کرد: همزمان با گسترش این دسته از خدمات الکترونیکی دیگر امکان جعل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی وجود ندارد و برای هرگونه دسیسه احتمالی در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به برخی فعالیت های اخیر انجام شده در سازمان گفت: از زمان آغاز طرح تعویض کارت های معافیت و پایان خدمت حدود 9 میلیون کارت در این زمینه تعویض شده است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: طرح تعویض کارت های قدیمی با کارت های هوشمند در ابتدا از دی ماه سال 90 با تعویض کارت های معافیت آغاز و از مهرماه سال 91 طرح تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت با کارت های هوشمند با زمان بندی اعلامی انجام پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض 9 میلیون کارت معافیت و پایان خدمت

تعویض 9 میلیون کارت معافیت و پایان خدمت