مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 11:312015-11-25ورزشي

سرمربی تیم کاله مازندران: شرایط بازیکنان والیبال کاله ایده آل است / مصدوم نداریم


سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: شرایط بازیکنان این تیم ایده آل است و مصدوم نداریم.

- بهروز عطایی صبح امروز قبل از برگزاری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان آمل، اظهار کرد: بازی امروز بین دو تیم کاله مازندران و شهرداری ارومیه است و هر دو تیم نیز از بازیکنان مطلوبی برخوردار بوده و از باشگاه های قدرتمند لیگ برتر محسوب می شوند.

وی افزود: بازی سخت و حساسی را در آمل پیش رو داریم و به این مهم واقف هستیم، زیرا در بازی های خانگی توقع از تیم بالا می رود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه از تیم های قدرتمند با بازیکنان نام آشناست، گفت: وضعیت این تیم در صدر جدول لیگ برتر والیبال نشان از قدرت و توانایی آن دارد.

این مربی ادامه داد: نبود هواداران و دومین بازی بدون تماشاگر کاله در این دیدار حساس می تواند تاثیر منفی بر روند بازی داشته باشد و کار رابرای ما سخت تر از گذشته کند.

عطایی با اعلام اینکه امید داریم بازیکنان کاله همانند دیدارهای گذشته بتوانند توانایی خود را در زمین به اجرا درآوردند، اظهار کرد: در بازی های گذشته عملکرد قابل قبولی داشتیم و اکنون نیز با آنالیز مناسب و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم حریف می خواهیم اوامر کادر فنی به طور کامل برای شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم کاله مازندران: شرایط بازیکنان والیبال کاله ایده آل است / مصدوم نداریم

سرمربی تیم کاله مازندران: شرایط بازیکنان والیبال کاله ایده آل است / مصدوم نداریم