مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 10:362015-11-25اجتماعي

500 نیروی شهرداری همدان به زائران اربعین حسینی خدمات می دهند


شهردار همدان از آمادگی کامل شهرداری همدان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیش از 500 نفر نیروی شهرداری همدان به زائران اربعین حسینی خدمات می دهند.

- سیدمصطفی رسولی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، اظهار داشت: جلسات متعددی برای پذیرایی و استقبال از زائران عتبات در ایام اربعین حسینی برگزار شده و شهرداری همدان برنامه ریزی لازم را برای این روزها داشته است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائلی که سال گذشته در بازگشت زائران در داخل کشور رخ داد، گفت: با برنامه ریزی مناسب و فراهم آوردن امکانات موردنیاز به دنبال این هستیم تا مشکلات سال گذشته رخ نداده و زائران با کمترین مشکل به شهرهای خود بازگردند.

رسولی با بیان اینکه مدیریت خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور به صورت یکپارچه با مدیریت وزارت کشور و شهرداری تهران در حال انجام است، تصریح کرد: شهرداری همدان سال گذشته 30 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران از مرز به همدان آماده داشت که امسال این تعداد به 50 اتوبوس رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل بهداشتی و نظافت شهرهای مسیر کربلا نیز باید توسط نیروهای ایرانی انجام شود، گفت: شهرداری همدان پنج دستگاه کامیون های تخصصی حمل زباله با 40 نفر نیروی انسانی در مسیر مستقر کرده تا خدمات لازم را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نیروی شهرداری همدان به زائران اربعین حسینی خدمات می دهند

500 نیروی شهرداری همدان به زائران اربعین حسینی خدمات می دهند