مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 03:012015-11-24حوادث

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد: حکم قاطع قاضی برای قاچاقچی بالابان های تایباد


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد گفت: قاچاقچی بالابان های تایباد به 3 سال حبس تعزیری و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- یوسف اربابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار داشت: فرد متخلفی که تعداد 2 بهله بالابان را از کشور افغانستان به مقصد کشورهای عربی وارد ایران کرده بود توسط پرسنل هنگ مرزی با هماهنگی و همکاری یگان حفاظت محیط زیست تایباد و حین بازرسی خودروها در محل پاسگاه 17 شهریور دستگیر شد.

وی افزود: متخلف 2 بهله بالابان را به طرز ماهرانه ای درون خودرو مخفی کرده بود که پس از دستگیری و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: پرندگان مورد معاینه دامپزشک قرار گرفته و پس از باز کردن چشم، پا و بال ها و اطمینان از سلامت برای رهاسازی به اداره کل حفاظت محیط زیست انتقال یافتند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد از قاضی پرونده به واسطه حکم قاطع که متخلف را به تحمل سه سال حبس تعزیری و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است، تقدیر کرد.

وی در پایان تاکید کرد: بالابان در لیست سرخ اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت و در طبقه گونه های در معرض انقراض قرار دارد لذا از همشهریان تقاضا داریم در حفظ محیط زیست که یکی از چهار پایه توسعه پایدار برای پیشرفت یک کشور مصوب می شود کوشا بوده و در صورت مشاهده تخلفات شکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد: حکم قاطع قاضی برای قاچاقچی بالابان های تایباد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد: حکم قاطع قاضی برای قاچاقچی بالابان های تایباد