مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 01:012015-11-24اقتصادي

صادرات محصولات دامی 30 درصد افزایش یافت


صادرات محصولات دامی در کشور نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

- خلیل آقایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل" اظهار داشت: کشورمان ظرفیت های بسیار عظیمی در تولید محصولات دامی دارد که این محصولات مشتریان خاصی در کشورهای دنیا دارد.

وی با اشاره به اینکه بسته بندی استاندارد محصولات دامی یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه صادرات این محصول است، بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز با راه اندازی صنایع تبدیلی درصدد رونق صادرات محصولات دامی کشور به کشورهای همجوار است.

معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی افزود: صادرات محصولات کشاورزی نیز در کشور افزایش چشمگیری داشته است به طوری که توسعه صادرات محصولات کشاورزی به طور اساسی افزایش یافته است.

آقایی با بیان اینکه یکی از راهکارهای درآمد زایی کشاورزان بسته بندی استاندارد و توسعه صادرات است، گفت: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی آموزش های نوین را برای کشاورزان ارائه می دهد تا علاوه بر توسعه صادرات شاهد افزایش درآمد کشاورزان باشیم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل نیز ظرفیت های بسیار عظیمی در تولید محصولات دامی از جمله گوشت قرمز و سفید، شیر، لبنیات و فرآورده های مرغی دارد و این استان می تواند با برنامه ریزی منسجم به یکی از استان های صادر کننده این محصولات در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات دامی 30 درصد افزایش یافت

صادرات محصولات دامی 30 درصد افزایش یافت