مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 00:102015-11-24اجتماعي

نظافت نجف اشرف با همت شهرداری مشهد


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: امسال 35 موکب را برای اربعین برنامه ریزی کرده ایم و 70 دستگاه کامیون و اقلام مربوطه تاکنون اعزام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مشهد، محمدحسن واحدی امشب در مراسم اختتامیه بخش دانشگاهی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که در هتل خورشید تابان برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم از استان خراسان 3 میلیون زائر برای مراسم 28 صفر وارد مشهد شوند، امسال 35 موکب را برای اربعین برنامه ریزی کرده ایم و 70 دستگاه کامیون و اقلام مربوطه تاکنون اعزام شده است که در ادامه این فعالیت ها نظافت شهر نجف به شهرداری مشهد واگذار شده است و همچنین 150 اتوبوس اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: وزارت علوم رویکردهای جدیدی در دولت تدبیر و امید ارائه کرده است و جای تقدیر دارد، حضور دانش آموزان در این جشنواره بین المللی که سالانه بالای یک هزار و 500 برنامه در ایران و دنیا برگزار می کند به دلیل اهمیت بالا گواه این موضوع است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معاونت زیارت دو هدف هماهنگی در بحث زیارت و مدیریت زائران دنبال می کند، ظرف چند ماه گذشته طرح جامع زیارت استان خراسان رضوی با 10 راهبرد، 39 سیاست، 140 برنامه و 825 پروژه اجرایی به تصویب شورای برنامه ریزی برای پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت نجف اشرف با همت شهرداری مشهد

نظافت نجف اشرف با همت شهرداری مشهد