مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 17:062015-11-24دانش

شهردار رویان مطرح کرد پیش بینی 1.5 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی در رویان


برای احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و مذهبی شهدای گمنام غواص رویان یک و نیم میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، احمد توکلی بعد از ظهر امروز در جلسه تشکیل هیئت امنای شهدای گمنام شهر رویان و ساماندهی مزار دو شهید گمنام غواص مدفون در این شهر، اظهار کرد: تدفین شهدای غواص گمنام در شهر رویان برگ افتخار زرینی برای این مردم بود که در تاریخ خدمات شهرداری و شورا ورق خورد.

وی با اشاره به اهدای زمین 2 هزار متر مربعی از سوی شهرداری برای تدفین شهدای غواص، تصریح کرد: اراضی در اختیار شهرداری در واقع ملک مردم و شهروندان است و در تدفین شهدا در حقیقت میزبان شهدا خود مردم رویان هستند.

شهردار رویان افزود: اگر چه ارزش ریالی زمین بیش از 2 میلیارد تومان است، باید با اقدامات مناسب ارزش معنوی این مکان را چند برابر کرد و این مکان به یک مرکز مهم فرهنگی و مذهبی برای برگزاری مراسم دینی، مذهبی و فرهنگی تبدیل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر رویان عزم خود را جزم کرد تا براساس محورهای 6 گانه تعیین شده از سوی سازمان حفظ آثار اقدام کند و از اعمال سلیقه فردی و شخصی پرهیز و جلوگیری کند.

توکلی ادامه داد: براساس برآورد و پیش بینی های انجام شده برای محوطه سازی، محل اجرای مراسم، احداث المان، وضوخانه، نمازخانه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رویان مطرح کرد پیش بینی 1.5 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی در رویان

شهردار رویان مطرح کرد پیش بینی 1.5 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی در رویان