مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 15:312015-11-24دانش

بار اصلی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بر دوش تشکل های دانشجویی است


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد زابل گفت: بار اصلی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بر دوش کانون ها و تشکل های دانشجویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان،" جلسه کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد زابل و معاونت فرهنگی این دانشگاه به منظور برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

نیما اتحادی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد زابل در این جلسه با اشاره به تدوین برنامه های فرهنگی توسط کارشناسان فرهنگی تا پایان سال 94، اجرای برنامه های فرهنگی توسط کانون ها را از لحاظ کیفی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بار اصلی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بر دوش کانون ها و تشکل های دانشجویی است.

وی کانون ها و تشکل های دانشجویی را بازوهای قدرتمند معاونت فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی دانست و گفت: برای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در دانشگاه باید همراهی و همگرایی کاملی بین کانون ها و حوزه معاونت فرهنگی در دانشگاه وجود داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد زابل تصریح کرد: دانشگاه باید زمینه استفاده از پتانسیل های دانشجویی جهت تبیین اهداف نظام و رهبری را فراهم کند.

اتحادی افزود: در همین راستا، برنامه های پیشنهادی کانون ها برای اجرا در دانشگاه در کوتاه ترین زمان بررسی و جهت اجرای آنها نیز با تمام توان به این کانون ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار اصلی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بر دوش تشکل های دانشجویی است

بار اصلی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بر دوش تشکل های دانشجویی است