مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 15:212015-11-24پزشكي

ساخت قلم های انسولین مدرن دیابت در ایران


عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی دیابت با اشاره به سرمایه گذاری 70 میلیون یورویی شرکت نوونوردیسک در ایران از ساخت قلم های انسولین مدرن و ویژه بیماران دیابتی در کشورمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، لارس سورنسن در حاشیه برگزاری دهمین همایش بین المللی راهبری دیابت ایران اظهار داشت: برای احداث کارخانه تولید دارو در ایران، تفاهمنامه ای با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شده است و اکنون تیم کارشناسی دوطرف به دنبال تهیه مکانی مناسب برای این منظور هستند.

مدیرعامل شرکت نوونوردیسک میزان سرمایه گذاری این شرکت برای احداث این کارخانه را 70 میلیون یورو ذکر و تصریح کرد: هدف این شرکت از سرمایه گذاری در ایران این است که داروهای دیابت به صورت بلندمدت، با داوم و با استفاده از تکنولوژی روز برای بازار ایران همواره فراهم باشد.

سورنسن پیش بینی کرد با توجه به اینکه احداث کارخانه تولید دارو با استفاده از جدیدترین فناوری روز و تولیدات آن مطابق آخرین کیفیت روز اتحادیه اروپا و آمریکا صورت می پذیرد، بین سه تا پنج سال ساخت آن به طول بیانجامد.

عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی دیابت با اشاره به وجود حدود 450 میلیون دیابتی در جهان گفت: مردم اغلب کشورهای جهان برای درمان خود اکنون از تولیدات داروی دیابت شرکت نوونوردیسک که در دانمارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت قلم های انسولین مدرن دیابت در ایران

ساخت قلم های انسولین مدرن دیابت در ایران