مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آبان 1394 ساعت 13:462015-11-16اقتصادي

13 هزار سایت اینترنتی نماد اعتماد کسب کردند


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: در حال حاضر بالغ بر 13 هزار سایت از مرکز توسعه تجارت الکترونیک نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد گرکانی نژاد ظهر امروز در همایش تجارت الکترونیک، توسعه کسب و کار و خرید الکترونیکی در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 13 هزار سایت از مرکز توسعه تجارت الکترونیک نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده اند.

وی افزود: این تعداد سایت با اخذ مجوز نماد اعتماد الکترونیکی مجاز کسب و کار اینترنتی در کشور هستند و مردم می توانند با دیدن این نماد از این سایت ها با تکیه بر حقوق مصرف کننده خرید کنند.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: اساسا برای کسب و کار اینترنتی در کشور نماد اعتماد ضروری است و کسی که نماد اعتبار را دریافت می کند مجاز به کسب و کار در فضای الکترونیکی است و بدون تردید مشکلاتی بعضا در تجارت پیش می آید و شکایاتی دریافت می شود که توسط سایت نماد و مراجع قانونی پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به 13 هزار سایتی که دارای این نماد هستند می توانند اعتماد کنند، افزود: اما این اعتماد بدان معنی نیست که قیمت، گارانتی و اصلی بودن جنس را چک نکنند و این اقدامات را باید 100 درصد مردم در این سایت ها کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار سایت اینترنتی نماد اعتماد کسب کردند

13 هزار سایت اینترنتی نماد اعتماد کسب کردند