مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 10:012015-11-10بين الملل

شورش در اردوگاه پناهندگان استرالیا 5 زخمی در پی داشت


مقامات استرالیایی می گویند پس از اینکه پناهجویی در یک اردوگاه ناآرامی هایی را آغاز کرد که منجر به زخمی شدن دستکم پنج نفر و خسارات گسترده شد، - توانستند کنترل اردوگاه را بار دیگر بدست گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، پس از اینکه حصارهای مرکزی در جزیره دورافتاده کریسمس پاره شده و آتش سوزی هایی انجام گرفت، نگهبانان مجبور به ترک تأسیسات شده و بدین ترتیب محصورین توانستند به برخی ساکنین دیگر که آسیب پذیر بودند دسترسی داشته باشند.

پس از این حملات نیروهای تقویتی به محل اعزام شدند.

پناهجویان تبدیل به یک مسأله سیاسی داغ در استرالیا شده و دولتمردان این کشور به صورت مداوم وعده داده اند از دستیابی آنها به خاک اصلی استرالیا جلوگیری کنند.

این پناهجویان به اردوگاه هایی در جزیره کریسمس، یا اخیر جزیره مانوس در گیته نو پاپوآ در جنوب اقیانوس آرام، فرستاده می شوند.

در جزیره کریسمس پناهندگان سیاسی که بسیاری از آنها از مناطق جنگ زده در خاومریانه و آسیا به سمت استرالیا حرکت کرده اند، از خارجی هایی که به دلیل جنایات مختلف با اخراج مواجه هستند، جدا نگه داشته می شوند.

پیتر دوتون، وزیر مهاجرت استرالیا، به گزارشگران گفت که عملیات کنترل این مرکز با برخی مواقت ها مواجه شده اما بخش عمده تقصیر را متوجه زندانیان جنایی کرد نه پناهج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش در اردوگاه پناهندگان استرالیا 5 زخمی در پی داشت

شورش در اردوگاه پناهندگان استرالیا 5 زخمی در پی داشت