مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 14:112015-11-06اقتصادي

صرفه جویی 18میلیارد ریالی در شرکت نفت آغاجاری


با راه اندازی ترانسفورماتور T3 واحد فشار 300 کرنج از سوی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، 18 میلیارد ریال صرفه جویی حاصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجار ی با اشاره به اینکه کارخانه تقویت فشار گاز 300کرنج دارای دو دستگاه ترانسفورماتور T3و T4 است، گفت: تابلو تغذیه فشار قوی ترانسفورماتور به علت اشکال اساسی و نبود قطعات مناسب از سرویس خارج شد ، این درحالی بود که شرکت های خصوصی نیز توانایی رفع اشکال را نداشتند از طرفی بروز این اشکال در ترانسفورماتور T4 موجب قطع برق واحد عملیاتی می شد.

منوچهر آرزومند عنوان کرد : پس از بررسی های کارشناسی و با استفاده از حداقل امکانات موجود و بهره گیری از تجارب تخصصی طراحی جدید انجام و تعمیرات اساسی تابلوها و کلید مربوطه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه انجام این عملیات 18میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی در پی داشت گفت: این حرکت گام مهمی در راستای خودکفایی و حفاظت و صیانت از ثروت ملی است.

شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری با گستره 25هزار کیلومتری و 8 میدان نفتی کرنج، پرنج ، آغاجاری ، پارسی، پازنان، رگ سفید، مارون و رامشیر از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 18میلیارد ریالی در شرکت نفت آغاجاری

صرفه جویی 18میلیارد ریالی در شرکت نفت آغاجاری