مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 10:262015-11-06پزشكي

لزوم آمادگی کامل بیمارستان‎ ها در مقابله با حوادث هسته ای و شیمیایی


رییس اورژانس کشور با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل گفت: آمادگی کامل بیمارستان‎ ها در مقابل حوادث هسته ای و شیمیایی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،امین صابرنیا در گفت وگو با فارس، در رابطه با پدافند غیرعامل در حوزه اورژانس، اظهار داشت: در بحث حوادث بیولوژیک ممکن است با وجود اینکه ما بیماری آبله را در کشور ریشه کن کرده ایم ولی برخی کشورها آن ویروس را در بانک اطلاعاتی خود نگه داشته باشند و هر لحظه آن را وارد کشور ما کنند.

وی افزود: بنابر این پرسنل بهداشتی و درمانی باید نسبت به این مسئله و نحوه علائم آن آگاهی داشته باشند که اگر این ویروس وارد سیستم درمانی شد سریعاً آن را شناسایی و نسبت به جلوگیری از انتشار آن اقدام کنند.

رییس اورژانس کشور در رابطه با حوادث شیمیایی ادامه داد: برنامه های اجرایی نیز در این رابطه در دست اقدام داریم که پرسنل بهداشت و درمان نیز نسبت به این حوادث به خوبی آگاه باشند و بیمارستان ها بتوانند برخورد موثر را زیر نظر سازمان عامل که مسئولیت بیماری های شیمیایی را بر عهده دارد انجام دهند.

صابرنیا گفت: بمب هسته ای در تمام دنیا و برخی از کشورهای در حال توسعه ممکن است وجود داشته باشد بنابر این احتمال حملات هسته ای در کشور نیز وجود دارد لذا بیمارستان های ما باید نحوه برخورد با این حوادث را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی کامل بیمارستان‎ ها در مقابله با حوادث هسته ای و شیمیایی

لزوم آمادگی کامل بیمارستان‎ ها در مقابله با حوادث هسته ای و شیمیایی