مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 16:212015-11-03سياسي

آغاز ثبت نام بن تخفیف نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی


سخنگوی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی گفت: تمامی علاقه مندان به کتاب های دانشگاهی، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، - اقدام به ثبت نام و خرید بن برگ های یارانه ای کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" ، مرتضی زینعلی، سخنگوی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی با اعلام آغاز ثبت نام برای بن تخفیف خرید کتاب ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، گفت: تمامی علاقه مندان به کتاب های دانشگاهی، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، اقدام به ثبت نام و خرید بن برگ های یارانه ای کنند.

وی گفت: درگاه ثبت نام و خرید بن برگ تخفیف 20درصدی ویژه خرید از این نمایشگاه از نهم آبان به روی تمام کتابخانه های مراکز دانشگاهی و فرهنگی و تحقیقاتی، فرهیختگان، دانشگاهیان و عموم علاقه مندان به کتاب دانشگاهی باز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرسbonbarg.

abup.

ir نسبت به خرید الکترونیکی بن تخفیف اقدام نمایند.

این تخفیف علاوه بر تخفیف 10 تا 20 درصدی است که ناشران ارائه می دهند.

زینعلی با عنوان این که مهلت زمان ثبت نام و خرید بن برگ از روز 9 الی 25 آبان است افزود: خریداران پس از دریافت برگه تاییدیه نسبت به چاپ آن اقدام کرده و با به همراه داشتن کارت ملی به ستاد برگزاری نمایشگاه واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بن تخفیف نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

آغاز ثبت نام بن تخفیف نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی