مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آبان 1394 ساعت 14:262015-11-02اقتصادي

ایران به گزارش بانک جهانی اعتراض کرد


معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به اعتراض ایران به گزارش سایت قطره و به نقل ازکسب و کار بانک جهانی از تکمیل ساماندهی مجوزها تا پایان سال و حذف قوانین مخل کسب و کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ شاپور محمدی امروز در نشستی خبری از بهبود رتبه کسب و کار ایران از رتبه 152 در سال 2014 به رتبه 118 در سال 2015 از بین 189 کشور دنیا خبر داد و اظهار داشت: بانک جهانی در ارزیابی های خود سهولت کسب و کار فعالان اقتصادی را ارزیابی می کند که به صورت پرسشنامه ای انجام می شود.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اعتراض ایران به نحوه عمل و گزارش کسب و کار بانک جهانی، افزود: مکاتبات ما با این بانک برای اصلاح اشتباهات، کلیدی و موثر واقع شد اما به هر حال ارزیابی ها براساس پرسشنامه هایی که توسط بخش خصوصی پر می شود، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد مکلف است با هماهنگی دستگاه ها و نهادهای بین المللی رتبه کسب و کار ایران را بهبود بخشد، ادامه داد: شاخص ها در رتبه کسب و کار مؤثر هستند و یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه به وسیله وزارت نیرو صورت گرفت به طوری که این وزارتخانه کاهش اساسی به زمان بندی برای ارائه مجوز برق و انشعاب آب و فاضلاب داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به گزارش بانک جهانی اعتراض کرد

ایران به گزارش بانک جهانی اعتراض کرد