مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آبان 1394 ساعت 09:562015-10-26دانش

رییس دانشگاه پیام نور استان قم خبر داد پذیرش دانشجو بدون کنکور در پیام نور قم


رییس دانشگاه پیام نور استان قم با اشاره به اینکه این دانشگاه شرایط تحصیل برای همه طالبان علم و دانش را حتی بدون شرکت در کنکور فراهم کره است، - " از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدعلی قره با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور دانشجویان را ولی نعمت خود می داند، گفت: تحصیل در دانشگاه پیام نور در حقیقت آموزش برای همه، همه جا و همه وقت است.

وی در ادامه اجبار نداشتن برای حضور در کلاس، استخدام دانشجویان برتر توسط دانشگاه پیام نور، کسب بالاترین رتبه آموزشی و پژوهشی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و سایر بانک ها با معرفی نامه دانشگاه پیام نور را از مزایای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان قم تصریح کرد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی و پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر موسسات غیرانتفاعی، ارائه مدرک دولتی معتبر در سراسر جهان، امکان استفاده از امکانات رفاهی و اماکن ورزشی به صورت رایگان و حمایت و اعزام تیم های ورزشی دانشگاه پیام نور به مسابقات داخلی و خارج از کشور از دیگر مزایای این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از چهار تا هفت آبان ماه با مطالعه دقیق شرایط انتخاب رشته در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش به آدرس w


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور استان قم خبر داد پذیرش دانشجو بدون کنکور در پیام نور قم

رییس دانشگاه پیام نور استان قم خبر داد پذیرش دانشجو بدون کنکور در پیام نور قم