مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مهر 1394 ساعت 02:212015-10-17اقتصادي

مسئولیتی در قبال دلالان مسکن مهر نداریم


شرکت عمران پرند اعلام کرد، خرید و فروش مسکن مهر فقط از طریق سامانه نقل و انتقال مسکن مهر مستقر در این شرکت قابل قبول است و شرکت عمران هیچ گونه مسئولیتی در قبال اظهارات و تبلیغات دلالان و افراد مجهول ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، 17 مردادماه امسال همزمان گزارشی با عنوان "حکایت بی اطلاعی متقاضیان و اطلاع دلالان؛آخرین آنالیز قیمتی مسکن مهر پرند" با شناسه خبر822990 در صفحه راه و مسکن خبرگزاری منتشر شد.

در این گزارش با اشاره به پیامک های تهدید آمیز شرکت عمران پرند، یکی از متقاضیان مسکن از عدم مشخص بودن قیمت نهایی و در عین حال اطلاع دلالان از قیمت ها انتقاد کرده بود.

این متقاضی مسکن مهر پروژه کیسون با انتقاد از ارسال گاه و بیگاه پیامک از سوی شرکت عمران پرند به تسنیم گفته بود: بر اساس قرارداد کیسون (تیرماه سال 90) جمع کل آورده متقاضی 16 میلیون تومان با 25 میلیون تومان تسهیلات بود.

وی ادامه داد: مطابق همین قرارداد باید واحد مسکن مهرم را تیرماه 92 یعنی دو سال پیش تحویل می گرفتم، اما با وجود این تخلف هیچکس از مدیران شرکت عمران جوابگو نیست و ما را تهدید می کنند اگر 70 درصد آورده تکمیل نکنید مسئولیت تاخیر واحد به عهده ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیتی در قبال دلالان مسکن مهر نداریم

مسئولیتی در قبال دلالان مسکن مهر نداریم