مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مهر 1394 ساعت 01:112015-10-16بين الملل

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


گریه اوباما بر سر جنازه عناصر داعش در سوریه، رونمایی از نسل جدید موشک ها در سال 95 و بزرگ ترین گاف های سینمایی جهان؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار متخصص تغذیه با اشاره به اینکه مغز گاو و گوسفند به اندازه 8 تخم مرغ کلسترول دارد، گفت: مصرف نارنج و لیموی تازه همراه کله و پاچه، جذب چربی را در بدن کاهش می دهد.

    گریه اوباما بر سر جنازه عناصر داعش در سوریه + فیلم" رسانه های روس با انتشار انیمیشنی جذاب از حملات هوایی به داعش، به زبان ظنز، ائتلاف آمریکا علیه داعش را به سخره گرفتند و گفتند که عملیات مسکو در سوریه ائتلاف آمریکا را رسوا کرد.

    بزرگ ترین گاف های سینمایی جهان/ از سیلندر گاز در فیلم گلادیاتور تا سیم برق در سکانس بربادرفته " فیلمسازان همواره در طول تاریخ در فیلم های شان مرتکب اشتباهایی شده اند که برخی از آنها به عنوان بزرگ ترین گاف های تاریخ سینما ماندگار شده است.

    آنچه شورای نگهبان تأیید کرد طرح مجلس بود نه برجام/ زحمات کمیسیون ویژه برجام قابل تقدیر است/ تحریم ها لغو نشود برجام فایده ای ندارد" امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آنچه مجلس تصویب و شورای نگهبان تأیید کرد، طرحی در حاشیه برجام بود، گفت: طرح مجلس در حاشیه برجام بود که دولت را موظف کرد در جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته