مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مهر 1394 ساعت 15:552015-10-16اقتصادي

افتتاح همزمان دو نمایشگاه بین المللی در مشهد


چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته دیشب در مشهد گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما،مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی 90 شرکت کننده داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در 2400 متر مربع فضای این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

محمد جواد حمید افزود: استانهای خراسان رضوی، تهران، کردستان، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و کشور امارات متحده عربی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

او گفت : لفاف های بسته بندی، ماشین آلات بسته بندی و پرکن ها، دایکات ها، کارتن، مقوا و فرآورده های سلولزی، چاپ افست، صحافی و لیتوگرافی و ملزومات و خدمات وابسته، کاغذ، ماشین آلات چاپ عریض، دیجیتال و کانون های آگهی تبلیغات از جمله توانمندیهای شرکتهای حاضر در این نمایشگاه است که در منظر عموم قرار دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت : در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته نیز 60 شرکت از استانهای فارس، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قزوین، مازندران، اصفهان و نمایندگی شرکتهای خارجی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان دو نمایشگاه بین المللی در مشهد

افتتاح همزمان دو نمایشگاه بین المللی در مشهد