مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مهر 1394 ساعت 10:212015-10-16سياسي

بیولوژیک دریا و حمل و نقل دریایی محورهای توسعه منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر است


قائم مقام دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به صدور موافقت نامه اصولی منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر محورهای توسعه این منطقه ویژه دریا، - محیط بیولوژیک دریا و حمل و نقل دریایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمد ابویی اردکانی صبح امروز در نشست هماهنگی منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر با بیان اینکه 5 منطقه ویژه علم و فناوری در کشور مصوب شده اظهار داشت: اکنون یزد، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و بوشهر دارای مناطق ویژه علم وفناوری هستند و منطقه فارس نیز در حال ارزیابی است.

وی با بیان اینکه دراین مناطق ویژه کانون‎های توسعه و سلامت درقالب طرح‎های مختلف تعریف می شود گفت: مناطق مختلف ویژه علم و فناوری براساس ظرفیت‎های مناطق ارزیابی می‎شود که اکنون کانون توسعه منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر بر اساس انرژی گاز، صنایع وابسته به پتروشیمی، دریا و محصولات دریایی طراحی شده است.

قائم مقام دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دریا، محیط بیولوژیک دریا و حمل و نقل دریایی محورهای توسعه استان بوشهر است خاطرنشان کرد: قابلیت اصلی استان بوشهر که در افق نخست منطقه ویژه علم و فناوری می تواند از آن بهره برداری کند دریا و محیط بیولوژیک دریا و سپس در لجستیک و حمل و نقل دریا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیولوژیک دریا و حمل و نقل دریایی محورهای توسعه منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر است

بیولوژیک دریا و حمل و نقل دریایی محورهای توسعه منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر است