مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 17:362015-10-14سياسي

برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و آب در مشهد


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایشگاه های تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی و صنعت آب و فاضلاب به صورت هم زمان از 23 مهرماه در مشهد آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدجواد حمید با اشاره به جزییات برگزاری نمایشگاه های تخصصی در مشهد، اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی از 23 الی 26مهرماه با مشارکت 90 شرکت داخلی از استان های خراسان رضوی، تهران،کردستان، اصفهان، یزد و آذربایجان شرقی در مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره شرکت بی اچ اس(BHS) از امارات به عنوان تنها شرکت خارجی این نمایشگاه است، تصریح کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه های لفاف های بسته بندی، ماشین آلات بسته بندی و پرکن ها، دایکات ها، کارتن، مقوا و فرآورده های سلولزی، چاپ افست، صحافی و لیتوگرافی و ملزومات و خدمات وابسته،کاغذ، ماشین آلات چاپ عریض و دیجیتال و کانون های آگهی تبلیغات است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اینکه مشارکت کنندگان این نمایشگاه در فضای معادل 2400 متر مربع جانمایی شده اند، اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد نسبت به سال گذشته 10درصد رشد در متراژ داشته و همچنین براساس هماهنگی های انجام شده افزایش بازدید کننده خارجی از افغانستان و عراق، حضور مقامات عالی رتبه از سایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و آب در مشهد

برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و آب در مشهد