مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 07:162015-10-14سياسي

سخنگوی دانشگاه آزاد آمل خبر داد موافقت با ایجاد دانشکده پزشکی در آمل


سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت: پس از سفر رییس جمهور و هیئت دولت به مازندران با ایجاد دانشکده پزشکی در آمل موافقت شد.

- " به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، روزبه نصیری با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به مازندران و با ایجاد دانشکده پزشکی در آمل موافقت شد، افزود: با سخنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل این موضوع مطرح شده که یکی از آرزوی های دیرینه مردم این شهرستان در آینده محقق می شود.

وی با اشاره به صحبت های وزیر بهداشت و درمان گفت: قاضی زاده هاشمی در آمل اعلام کرد که چنانچه زیرساخت های لازم در این شهرستان فراهم شود با راه اندازی دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی موافقت می شود.

نصیری افزود: راه اندازی دانشکده پزشکی در آمل هدیه بزرگی برای مردم عالم پرور این منطقه است و هدف رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمل با توجه به ظرفیت های موجود در واحد آیت الله آملی این است که این واحد دانشگاهی در آینده تبدیل به قطب علوم پزشکی شود.

انتهای پیام/86012/ر دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دانشگاه آزاد آمل خبر داد موافقت با ایجاد دانشکده پزشکی در آمل

سخنگوی دانشگاه آزاد آمل خبر داد موافقت با ایجاد دانشکده پزشکی در آمل