مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 01:362015-10-13سياسي

مسکن های خالی از سکنه کلانشهرها نیازمند برنامه ریزی است


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در سرشماری سال 90 تعداد قابل توجهی مسکن متروکه و خالی از سکنه در تهران و مشهد و برخی از کلانشهرهای دیگر وجود داشته که باید برای آنها برنامه ریزی شود.

- حسین محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس"، در ارتباط با چالش هایی که سبب طول کشیدن اجرای کامل پروژه مسکن مهر شده است، اظهار داشت: یکی از مهم ترین معضلاتی که این پروژه داشته محاسبات ابتدایی آن برای اختصاص بودجه بوده که در همان زمان نیز با ارقام واقعی تناقض داشته و حالا که مشکلاتی در قیمت های مصالح و بازار به وجود آمده تأثیر این موضوع در به اتمام رسیدن پروژه دوچندان شده است.

وی تصریح کرد: دومین مشکل این پروژه زیرساخت هایی است که باید برای استفاده از این واحدها به وجود بیاید، در برخی از آمارها آمده تنها برای انبوه سازی های انجام شده برای پروژه مسکن مهر در اطراف تهران 151 آموزشگاه و مدرسه ایجاد شده و این تعداد به جز واحدهای بهداشتی، فرهنگی و موارد دیگر است و باید برای این موضوع نیز بودجه ای در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: همچنین یکی از چالش های دیگری که پیش روی این پروژه وجود دارد این است که برخی از ساختمان ها ساخت آنها آغاز شده و یا حتی به اتمام رسیده اند اما برای آنها مشتری وجود ندارد و مردم حاضر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن های خالی از سکنه کلانشهرها نیازمند برنامه ریزی است

مسکن های خالی از سکنه کلانشهرها نیازمند برنامه ریزی است