مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 00:452015-10-13سياسي

آیا یادگاری احمدی نژاد در مازندران منسوخ می‎شود؟


این سامانه در حالی افتتاح شد که بر اساس رسم 8 سال گذشته، مردم احتمالا فردا نیز با کاغذهایی به دست خواهند آمد تا با جلب مساعدت دولت دکتر روحانی گرهی از زندگی خود باز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک مازندران، خوب یادم هست که می گفت" دور و بر پاترول دکتر احمدی نژاد خیلی شلوغ بود، آقایان تا فاصله 50 متری را قرق کرده بودند و جایی برای من که هم خانم بودم و هم سن و سالم اجازه رفتن به جاهای پرتجمع را نمی داد، نبود، اما باید نزدیک میشدم و نامه ام را به دست دکتر می دادم حرکت کردم و جلو رفتم اما هرچه سعی کردم موفق نشدم، گرد وخاک امان همه مردم را بریده بود در نهایت وقتی از رساندن نامه به دست رییس جمهور نا امید شدم تمام حاجت خود را به دست یک فرد که در اتومبیل های بعدی نامه جمع می کرد تحویل دادم بماند که هیچ وقت خبری از جواب نامه نشد.

" اینها گوشه ای از مشکلات مردم در سفرهای رییس جمهور در دولت سابق است که یکی از شهروندان مازندرانی تعریف می کند اما این بانوی میانسال خوش شناس بود که در میانه تجمع و هیاهو مصدوم نشد.

حالا در آستانه سفر رییس دولت یازدهم افتتاح "سامانه سامد" که از آذرماه سال 1389 توسط دولت قبل در برخی استانها شروع به کار کرده بود رسما جایگزین نامه های کاغذی سفر روحانی به مازندران شده، ظهر امروز یکشنبه 19مهرماه با حضور شریعتمداری معاون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا یادگاری احمدی نژاد در مازندران منسوخ می‎شود؟

آیا یادگاری احمدی نژاد در مازندران منسوخ می‎شود؟