مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 23:102015-10-13اقتصادي

رییس جمهور: در این شرایط جدید باید حماسه جدید اقتصادی بیافرینیم (10)


همه وزارتخانه های اقتصادی طرح هایشان را آماده کردند که در چه زمینه هایی باید سرمایه گذاری شود و اینکه اولویت هایشان کدام است، با کمپانی ها و شرکت های خارجی در حال صحبت هستند همچنین با بخش خصوصی داخلی نیز صحبت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای روحانی افزود: من امشب می خواهم از همه بخش خصوصی تقاضا کنم که خود را برای شرایط جدید آماده کنند و در این شرایط جدید باید حماسه جدید اقتصادی بیافرینیم.

وی اضافه کرد: در شرایط آینده خطوط اعتباری برای سرمایه گذاری خارجی به وجود می آید شرایط جدیدی خواهد بود، به هر حال کارآفرینان ما به منابع داخلی بهتر و البته به منابع خارجی نیز دسترسی بیشتری خواهند داشت.

رییس جمهور گفت: البته پول هایی را که مطرح می شود در خارج ذخیره داریم که آزاد می شود باید گفت عمدتا این پول ها، پول های بانک مرکزی است یعنی پول هایی است که ریال آن قبلا هزینه شده است اما یک بخشی از آن نیز مربوط به خزانه و دولت می شود که آن هم تسهیلاتی فراهم خواهد آورد از این رو ان شاءالله شرایط بهتری پیش روی ماست.

آقای روحانی افزود: این بسته می تواند برای این دوره گذار تحرک خوبی در اقتصاد ما به وجود بیاورد.

در ادامه یکی از مجریان برنامه از رییس جمهور پرسید: اینجور که شما فرمودید شاید استنباط شود که این سیاست ها قدری انبساطی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: در این شرایط جدید باید حماسه جدید اقتصادی بیافرینیم (10)

رییس جمهور: در این شرایط جدید باید حماسه جدید اقتصادی بیافرینیم (10)